25 septembrie 2008

Indiana. The cookie returns

Nu cred ca-mi mai este dat sa maninc indiene bune asa cum mincam la Cofetaria Amanda, astazi biker's store. Prentru ca produsele pentru biciclisti au invadat nu doar spatiile disponibile de inchiriat, ci si vietile patiserilor. Altfel nu pot sa imi explic de ce toate prajiturile din comertul romanesc sint cauciuc cu zahar si glazura.

Mi-am inecat amarul cu o asa-zisa indiana din cartier, dar n-am putut substitui frisca bezeaua si adevaratul gust al ultimei indiene mincate, cred, acum, hehee, vreo 8 ani de zile. Doar presimteam ca-s degeaba, vreo trei zile, de cind am vazut ca au primit la magazin, m-am tot uitat la ele si m-am intrebat daca vad bine.

Si nici nu e prima data cind magazinul ma trage in teapa. Cu o zi inainte de dezamagitoarele indiene am cumparat de aici Kinley de 1,5 l cu 4.9 lei. Ma gindesc serios sa invat sa gatesc, sa prepar apa tonica in casa, sa coc prajituri, sa-mi fac propria piine. As iesi mai ieftin si mai eco :D Daca cineva are reteta pentru indiene...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Eu stiam ca indienele alea cu glazura colorate au bezea inauntru, nu frisca. However, incearca si tu o Cofetaria Madera sau, daca vrei neaparat de cartier, cofetaria din Dispecer :)

Ether spunea...

Piinea de casa sucks!

firas spunea...

wrong..painea de casa ruleaza fin peste orice paine din comert. roag-o pe simona sa-ti pastreze cu prima ocazie cand ii trimite mama-sa sau bunica-sa ;)

Sim Filip spunea...

@anca: bezea, da. m-a indus in eroare falsa indiana care avea un fel de frisca inauntru. corectez! :D si zici ca in dispecer sint?
@silvia: cum indraznesti?? :))
@fil: eu nu reusesc sa pastrez pentru mine si tu ma mai pui sa dau si altora? pfuaaai...

Anonim spunea...

Io's la regim... so buzz off! :(