28 martie 2011

Încercuiţi în calendar

Fiţi atenţi, portret de tren plin, pliiiin. Cu studenţi, două băbuţe şi un nene. Urît afară, cald în vagonul lung. Un singur jucător de fotbal, un fan Dexter şi o fană Grey's Anatomy (mersi, am tras şi eu ultimul episod chiar acu'), o integramistă, o fată cu mp3 player şi mulţi studenţi care citeau. De fapt, doar o tipă citea Suflete damnate, restul învăţau, nu citeau. Stai aşa că şi eu citeam deşi ar fi trebuit să-nvăţ din cartea aia, nevermind :D

Cum să vă zic... fata din faţa mea rezolva nişte calcule înfricoşătoare, se întindea problema aia pe trei rînduri. Tipul din dreptul meu se delecta cu nişte imagini cu maţe şi denumiri de boli, ceva de invidiat. Un altul, două scaune mai încolo, concentrat într-un manual de Buraga. Vecina tipului din dreptul meu nu ştiu ce învăţa, dar sublinia foile cu mult verde şi cu mult roz. Ca holul căminului în sesiune era trenul, ce mai! Nu ştiu dacă am nimerit eu cu toţi studenţii silitori din Iaşi adunaţi laolaltă sau, de fapt, studenţii toţi învaţă şi sondajele mint, dar a fost una dintre cele mai motivante călătorii cu un tren romînesc care să nu miroasă a salam.

8 comentarii:

rocs spunea...

Ai fost in Falti, ai ?;)

Sim Filip spunea...

De unde altundeva provin intelectualii? :))

Anonim spunea...

la feaa saptamana asta se termina module, sunt proiecte. lucrari de predat. asa se explica :))

a_dina spunea...

@sim: like din botosani?

Sim Filip spunea...

Deci aşa se explică, Nico! Interesant e că nu erau toţi feaişti, dar toţi erau studioşi :D
Adina, bineînţeles. Boston, se ştieeee, mă scuzaţi că am uitat să menţionez :))

Anonim spunea...

Cei care subliniaza si coloreaza niste carti xeroxate sunt invariabil de la Drept. N-ai vazut oameni care sa se bata de la markere colorate ca cei de la Drept. :))

Sim Filip spunea...

I bet you know how the fight ends, Anca :D

Stelian spunea...

Eh mai sunt si studenti care invata, nu foarte multi dar mai sunt. Si altii invata de nevoie, decat sa plateasca restante cu o gramada de bani, mai bine invata cateva ore.