20 martie 2011

Hmm. Cam mult mac


Nu ştiu cum se face că numai chestii dulci am mîncat în ultimele dimineţi. Hmm, mai bine decît seara, nu? :D

O foarte bună prăjitură cu mac (luată din bucătăria Sabinei şi executat reţeta doar pe jumătate, adică doar blatul că era ieri seara şi, oricum, nu mai am dulceaţă; aştept cu interes de acasă) căreia nu puteam să nu-i trîntesc nişte glazură dulce la final, să fie tabloul complet.

M-a întrecut colegul de blog Popovici (care nu mai e blogger din '48, dar fie) cu cheese cake-ul ăla al lui, admiraţi-l pe FB. Have fun înainte de luni!

4 comentarii:

a_dina spunea...

pare buna. e prea macoasa? ca vreau s-o incerc. clatite am facut deja, tot de dimineata :D
te faci blog culinar? :D
ai deschis comentariile! :*

Adriana Bîrsan spunea...

Wo-woow!!! Mi-ar placea sa fim vecine! :)))

Sim Filip spunea...

Tu, e măcoasă, dar e bună, ai făcut-o deja? Şi nu mă fac blog culinar, bre, eu nu mă încadrez în categorii :)) :*

Adriana, şi mie mi-ar plăcea să fiu vecină cu munţii ăia şi peisajele de le tot pozezi :D Thx!

a_dina spunea...

Nu, inca nu. Tot uit sa iau mac, creierul imi functioneaza pe obisnuinte lately si macu-i off the shopping list. dar o fac!
si ma bucur ca nu te faci blog culinar, poate te apuci si tu de scris serios, ca tastatura mea nu mai duce mult drooling :D