25 noiembrie 2007

Povesti de noapte buna

Ignorind gagiul de la intrare care avea papuci cu botul foarte ascutit, de lac si cu lantisor, am avut parte de intamplari si mai placute in mall, dupa cum urmeaza:
1. Mama care striga dupa baietelul ei nervos nevoie mare "Dobitocule, stai odata sa iti pun geaca!"
2. Un alt baietel, abia iesit de la Kid's Land care avea lipit pe spate un post-it pe care scria numele, numarul de telefon si ora la care sa fie luat. Ce trist, sa fii o eticheta...
3. Grupul foarte pestrit de "plini de aur la gat si pe dejte" care, abia iesiti de la Adidas isi scoteau hainele de prin sacose sa si le arate unii altora.
4. Fata de la Diverta care a zis ca nu stie cine-i Florin Lazarescu.

PIES: Punctul 4 nu este nici un fel de nimica, aluzie sau mai stiu eu ce cum ca ce naspa is oamenii care nu stiu cine-i Lazarescu, nici n-are (inca) asa de multe pentru care sa fie ultra cunoscut. E pentru oamenii care lucreaza in librarii si care ar trebui sa cunoasca marfa. Ca eu daca o sa lucrez intr-un magazin de peste, n-o sa zic omului ca nu stiu ce e ala sprot. Chiar ce e? :D

7 comentarii:

Unknown spunea...

nici eu nu stiam cine-i...da` de cand am dat click si am citit "..nu m-a facut mama cu noroc sa iau carnetul de sofer nici macar dintr-a doua incercare." nici ca mai are rost... :P

firas spunea...

tocmai am facut pe mine de ras

Sim Filip spunea...

:D stiam Andreuca, stiam ca vei dezamagita.
de ce Fil, am I funny? ;))

Anonim spunea...

Iar copilul cu eticheta va creste mare si va transforma intr-o "neticheta" de toata frumusetea. The end.
Ma intreb totusi cum ii ajuta post-it-ul pe parinti, daca oricum nu-si vad copilul. Oare lor li se lipesc pe frunte post-it-uri galbene cu ora la care tre sa-si "ridice" copiii? That would really be helpful! :)

Ether spunea...

Cine vorbea. Ai aflat cine-i Cip? :P

Sim Filip spunea...

:))

Ether spunea...

aha-ha-ha-ha-ha! deci nu, nu? :D