19 noiembrie 2007

Din ciclul: Oana la microfon

Avantajul de a avea o sora bloghista

Printre multa salata de fructe, ras, putin fotbal cu o minge nu tocmai potrivita si mai ales cu un teren improvizat, teste de rezistenta si sacrificii intelectuale facute pentru "mezina casei", m-a lasat nemaipomenita asta de sor`mea sa scriu pe blogu' ei. Cica poti scrie despre orice, isn't that great?

Eu scriu numa' despre cat de bine e sa stai cu neamurile. Mancarea e garantata, ciocolata calda cu frisca iti sta in dreapta mouse-ului (sau in stanga, depinde) si pe deasupra mai vin si inaintea ta cand uiti sa pleci de la universitate inainte sa se faca noapte. In afara de asta cand esti plecat la maica'ta acasa dupa mancare si ceva "decontari" iti dau cu aspiratorul in camera (de sters praful inca n-am auzit, da' mai negociem, totul e relativ parca, sau mint astia de la facultatea unde invat eu?). Ca sa nu mai pomenesc de cinele luate in norocosul numar de 3. Totul e servit, te simti ca la bufet suedez si parca e si mai fain ca in cazul de fata iti permiti sa stai in pijama. Dar, pe langa toate aceste chestiuni trebuie mentionat si faptul ca stim sa ii cheltuim toti banii celui care ii are (in cazul de fata Simca sta cel mai bine). Insa, cum spunea cineva, who cares who: "Avantaj voua".

Asta-i primul episod dintr-o zi de luni care o sa ne faca saptamana mai buna. In cazul in care vreti sa primiti informatii suplimentare, va asteptam direct la domiciliu, numai ca eu nu v-as sugera cu taxiul ca is imputiti rau astia.

Punct :D


* cel mai mult imi place noul termen "bloghista" =))

6 comentarii:

Unknown spunea...

mai ales daca ai veni din bucuresti...

Sim Filip spunea...

ei, da' nu veni cu taxiu', vino cu trenu' ca esti bursiera. numa' vino :D pentru bloghisti vii ;))

Anonim spunea...

"Primul episod"? Deci mai primim, nu? :)

Anonim spunea...

Repet, tot ce te invata aia la fucultate ii minciuna. Se poate orice fara cine stie ce efort, iar cel mai concret exemplu... is eu :D.

Anonim spunea...

Filip: zambareata, cu simtul ironiei mostenit-deci se iarta si chiar apreciaza-, cu fular cashtoc si foarte verde, cu sclipiri geniale, acu si bloghista!! sa crape de ciuda nenea care a zis ca totu-i relativ...aristotel parca...:D

firas spunea...

zupadupafly :)