6 noiembrie 2008

Tineri si batrini

Azi n-a fost amuzant la fizioterapie. Si nici la masaj. Am fugit pina la cabinet pentru ca m-am trezit la 7.50, iar programarea era facuta pentru ora 8 si aseara, cu toata dezorientarea inainte, mi-am setat telefonul sa sune miine. In sala de asteptare erau numai batrini. Batrini care n-au imbatrinit frumos, de care iti este mila ca sint neputinciosi sau care te enerveaza pentru ca au privirea rautacioasa si prea multe de comentat.

"Si tu esti aici?". Stiam ca nu se va putea vreunul dintre ei abtine de la observatii. Nici nu mi-am sfirsit bine raspunsul afirmativ ca un "Da' de ce?" intrigat m-a pus in dificultate. Bolile si problemele de sanatate sint doar ale lor. Cei de virsta mea "au toata viata inainte" si "sint tineri" de parca a fi tinar e un statut privilegiat care iti garanteaza zero vizite la spital/clinica/farmacie pina cind ajungi la virsta lor si ai dreptul sa te imbolnavesti.

Niciun comentariu: