19 noiembrie 2008

Din fuga

Am vrut sa sterg insemnarea pentru concursul eMag pentru ca nu mi-au inscris-o in competitie nici macar azi, cand treaba e gata de 5 zile. Inca o data, nu-i inteleg pe oamenii care nu se explica, dar probabil traiesc eu intr-o bula perfecta si astept prea multe de la ceilalti. N-o voi sterge, o voi lasa aici sa-mi aminteasca ce prostii scriam eu candva. Si cat de mult dispretuiam eMag. :D

Am vrut sa mai scriu, dar n-am mai apucat nici sa citesc zilele astea asa ca degeaba avem vointa daca n-avem timp. Sint in intarziere din toate punctele de vedere si tocmai mi-am adus aminte ca la fel mi s-a intamplat si anul trecut, pe vremea asta. Probabil pentru ca, desi-mi place Craciunul, nu-mi place iarna. Si se apropie. Si mi-a zis Oana ca daca nu iti place iarna, e semn de batranete. E jale.

Niciun comentariu: