30 ianuarie 2008

Why fork when you can spoon?

Oana mi-a zis ieri ca nu mai scriu bine si ca nu prea imi mai poate citi blogul. Bineinteles ca am ras, like, cum adica nu mai scriu bine? Scriu chiar mai bine, zic eu ca Ion Cristoiu. Si mi-am vazut de ale mele si am baut cafea si am dormit si zi s-a facut. Astazi mi-am adus aminte si m-am gandit "oh boy, oh boy eu chiar nu mai scriu bine daca vreodata as fi scris?".
Si m-am gandit eu (am gandit mult azi, inclusiv la examen :-j) sa citesc vechi, veeechi texte de ale mele sa fac o comparatie si am ajuns la J-Log. Si o melancolie ce m-a apucaaaat ca am recitit aproape toate textele. Ale Silviei, ale Ancai, ale Alexilor, ale lui Andrei, ale lui Catalin, ale tuturor si mai ales ale mele :D
Bre, de ce am destramat noi formatia, trupa, the band, whatever it was si ne-am scos albume personale ca toti aia din trupele celebre care nu si-au mai suportat colegii si s-au facut solisti? Toti cei in cauza sa raspunda.
Ca nu stiu daca stiti, dar eu mi-am dat seama ca J-Log a fost primul trust de bloguri daca il pot numi asa. Blogul DJSC a fost inaintea Blogurilor Cotidianului si inaintea Blogurilor HotNews si inaintea stramosilor, stramosilor nostri. Is it?

PS: Intr-adevar, scriam mai bine :(
PS2: Macar stiti de ce se cheama postul meu asa?

3 comentarii:

Ether spunea...

Corect ar fi aruncam vina unul in ... in... ceva-ul celuilalt. Intr-adevar, cred ca pe J-LOG au prins contur toate timpeniile pe care le scriem astazi pe blogurile personale. Mdeci, fix ca o Spice Girl de la mama ei, astept reunirea trupei pentru un nou turneu :)).
De ce sa furculitesti (furculesti???) cind poti sa linguresti? Habar nu am :P! Daca m-am invirtit in jurul subiectului mai sus, te rog atentioneaza-ma :D.

Anonim spunea...

Adica de ce sa stam despartiti (cu bloguri separate, that is)ca dintii unei furculite cand am putea face o conjuratie de bloguri cum era J-Log? :) Mie-mi place ca daca dau search cum ai zis tu odata la numele meu pe Google apar textele de pe J-Log... si nu-mi pare rau :)
Pacat ca nimeni nu a stiut sa aprecieze initiativa. Atunci era ceva nou si am participat toti din placere, ca acum ne obliga pe la cate o materie sa ne facem bloguri si sa scriem pe ele (contra note).

Anonim spunea...

chiar scrii rar!!