12 ianuarie 2008

E tarziu pe langa mine sau cam asa ceva

Sau "E tarziu in mine.", cum era? Nu mai stiu cum era, parca a zis-o Ion Barbu (caricaturistul, nu matematicianul poet), dar se lipeste de mine. Anul asta o sa fac totul tarziu, presimt si-mi pare bine pentru ca e in conformitate cu noua mea atitudine "let us chill".
Na, pana si salutul pe Anul Nou il fac cu intarziere: La multi ani! (astept multe comentarii in care sa mi se reproseze ca e deja 13 ianuarie, o sa le raspund eu, dupa o anumita asteptare). 2008 l-am inceput mai tarziu (cu o ora), din vacanta am venit mai tarziu (a intarziat trenul), primul curs l-am ratat pentru ca am ajuns cand s-a terminat, cadouri de Craciun am dat in ianuarie (taaaarziuuuuu), proiectele le-am facut dupa mai mult timp decat trebuia, multe lucruri mi le amintesc tarziu si, in general, totul este pentru mine tardiv si incet.

PS1: Fluturi tarzii - fluturii care si-au prelungit viata peste termenul obisnuit. Cum ziceam, imi pare bine.

PS2: Am cateva poze din vacanta pe care vreau sa le postez, dar cred ca voi face asta mai tarziu. Acum e prea devreme :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

"Let us chill"... deja imi imaginez o reclama la un ice tea sau ceva cu studenti de la jurnalistica :)
Tarziu, da bine!

Ether spunea...

Omaigsh, in sfirsit un om normal la cap. A se citi constient ca urarile de la-multi-ani-bla-bla-bla facute dupa 3 ianuarie (cu indulgenta) is iesite din comun. Sa nu le zic altfel :). Astept pozele... cam tirziu am scris si eu ce-i drept :D.

Sim Filip spunea...

Ooo, comentarii. Atat, s anu ziceti ca nu am raspuns, stiu ca feedback-ul e important :D