24 ianuarie 2008

Titlul meu cel de toate zilele

Realitatea TV are titlolog nou si e de la Libertatea, cu siguranta. Ori are titlolog vechi care a facut terapie si vede acum lumea in alte culori, e mai optimist, mai cool si mai vesel. Mai foarte vesel. Altfel, nu inteleg de ce Realitatea TV (ce imi plac repetitiile, am senzatia ca manipulez :D) are de cateva zile titlurile astea asa de amuzante:
  • Gazele, niste scumpe
  • Ao...LEU!
  • E rau, dar merge bine
  • Dansez pentru mine
Si mai sint, dar asta e Top 4 al meu. Deocamdata.
PS: Nu-i asa ca si "titlolog" e un cuvant incredibil? Aproape la fel de cool ca si "asijderea" sau "bejenie" :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

I'm betting on therapy... mai am exemple care-mi sustin parerea ca o sesiune de "goose-fraba" repara si frustrarea lasata de sosonii rupti de iubit la gradinita.

Sim Filip spunea...

:)) nush de ce, dar am senzatia ca aici e vorba de cineva cunoscut, de cineva cu nume frumos :D