30 ianuarie 2009

Rutina. Ma scuzati, n-avem

Silvia are o problema cu dependenta de cafea si cu rutina de dimineata a oamenilor. Problema ei mi-a adus aminte de problema mea. De la sfarsitul anului 2008 si pana in viitor, cred, nu ma mai pot trezi mai devreme de ora 10. Azi am avut o eroare de jumatate de ora, dar nu stiu cand se va mai repeta.

Am incercat mai multe leacuri babesti: m-am dus la culcare mai devreme de ora 2 (mai devreme de ora 1 nu prea se poate, ultimul invitat al lui Jay Leno pleaca acasa pe la 1.30), am schimbat tonul de alarma (am incercat si sonerie stridenta, si sonerie domoala), am pus telefonul departe, departe de mine, sa fie nevoie sa ies chiar dintre plapumi ca sa-l fac sa taca. Astept alte sugestii, neaparat!

In alta ordine de idei, eu n-am nici o rutina dimineata. Singurul lucru pe care-l fac in fiecare dimineata dupa ce ma ridic din pat este sa deschid ochii. Dupa deschisul ochilor tot timpul se intampla altceva: ori adorm inapoi, ori ma duc la bucatarie si apoi la baie, ori invers, ori mananc un iaurt, ori citesc, ori deschid televizorul, ori il inchid, ori...

6 comentarii:

Oana spunea...

...ori tipi la sor`ta ca vorbeste prea tare la telefon, ori intelegi prea greu cand tot sor`ta iti spune ceva, ori te duci si faci cafea, ori ii zici tot lu` sor`ta sa aiba grija sa nu tranteasca usa, ori... :D

Anonim spunea...

Pai o metoda ar fi sa dormi pe linia ferata, la acceleratul de 9:56.

Anonim spunea...

Eu ti-am mai zis ca asta cu telefonul nu mai merge. Si nici cu ceasul desteptator electronic nu fac nimic. Imi trebuie un ceas din ala de bucatarie, traditional. :)

Anonim spunea...

Rutina nu e neaparat un lucru rau. Gandeste-te care ar fi opusul unei vieti rutinate? O viata... dezordonata? In exemplul tau imi scapa oricum subiectul :)

@Mircea: Aren't we creepy at midnight trecute fix...

all_ex spunea...

a_deena told me to behave & integrate, so...
ai incercat cu alintaroma (jacobs, nu altceva)? e singura care functioneaza, desi am experimentat: mustrari publice si absolut stanjenitoare la sedinte la care intarziasem, diferite tonuri de alarma, telefon aproape, telefon departe, apeluri de la prieteni apropiati pe mobil, pe fix, conversatii fortate... nimic. cineva mi-a zis ca e o chestie de responsabilizare, da' god knows ce-o vrut sa spuna cu asta.
pleased to comment u,
all_ex.

p.s.: si, pana la urma, de ce ai vrea sa te trezesti devreme? :)

ideea spunea...

eu ma trezesc la 6.30 sau cel tarziu 7 si au grija de asta pisicile mele. Trebuie sa-ti iei o mata enervanta care se crede adorabila daca toarce dimineata langa tine.
P.S:am o "Andreea Marin"- 50%tomberoneza- de dat :)