22 ianuarie 2009

Ce mai invat la FEAA

Din suportul de curs al unui... Al unui, e suficient.

"Intreprinderea sau firma poate fi definita intr-o optica economica, juridica sau psihologica."

"In primul rand, finalitatea intreprinderii reprezinta ratiunea existentei sale, acel sau acele mobiluri pentru care ea traieste. Intr-o alta interpretare se arata ca finalitatea unei organizatii reprezinta sistemul de valori pe care ea insasi si le fixeaza. Sub acest aspect, orice organizatie cauta sa realizeze finalitatea sau finalitatile sale."

"O formulare mai larga este urmatoarea: finalitatea esentiala, de prim ordin, a oricarei intreprinderi este crearea de bogatie, in armonie cu dorintele sale si cu cele ale societatii in care isi desfasoara activitatea. De aici se desprinde constatarea ca finalitatea firmei are un caracter filozofico-politic si reprezinta un element de permanenta al sistemului de valori."

And, to hit you in the face, adevarul adevarurilor:

"Omul, consumatorul este cumparatorul principal."

Sint redate intocmai, doar diacriticele lipsesc. Cine mai vrea, sa mai ceara, ar fi bine sa nu imi omor doar eu neuronii.

7 comentarii:

Oana spunea...

Este niste dastepti, dom`le! b-(

Anonim spunea...

Fascinant, absolut fascinant! :))

Anonim spunea...

Mi s-au parut funny la inceput (ca si facultatea asta). They're not anymore.

Sim Filip spunea...

Eu am ras si-am plans citind cursul. Probabil de aia n-am invatat :D. E fascinant, ai dreptate Alexandra.

ideea spunea...

Ultima e super! Am 5 minute de cand rad si nu ma pot opri.

Anonim spunea...

Not funny at all. Iti scrantesti mintea daca incerci sa inveti asa ceva. Mie mi-a fost greu si sa citesc, sincer!

Faceti oameni buni ceva. Macar o anonima la decanat...

Sim Filip spunea...

@ ideea: :)) now yo made me laugh.
@ alin: as face, dar o singura parere contra printre 140 pro n-are relevanta. si, apropo de anonime, in toata universitatea, se pot evalua profesorii printr-un formular anonim. ei, la feaa, e anonim si nu prea. se completeaza online, pe portal, unde se stie tot despre tine, grupa, an, specializare, kg, esti monitorizat rau de tot. si, culmea ipocriziei, se specifica: "va garantam anonimatul, totusi identitatea dumneavoastra poate fi aflata la cererea decanului sau a profesorului evaluat."