1 aprilie 2008

Multumesc!

As dori sa multumesc din suflet UPC Iasi, M-Bit sau oricarei firme de Internet/Cablu TV/Telefon careia ii apartin. Pentru ca eu nu stiu inca. Dar as dori sa le multumesc celor doua deja mentionate ca m-au lipsit mai mult sau mai putin, dar mai mult mai mult de Internet de duminica, 30 martie si pana astazi spre seara, Slava Domnului. Decizia de a rezolva situatia a fost luata de cei de la UPC probabil dupa multele telefoane (nu doar ale mele, ci ale zecilor de abonati) si scandalul mai lung si mai nervos decat cel din fiecare luna cu care le-am fericit astazi pe duduile de la sediu.
Nu m-a deranjat nimic mai tare din toata afacerea asta decat ca n-am putut ura ieri La Multi Ani blogului meu :( Ca si cum nu mi-as spune La Multi Ani de ziua mea. Ceea ce fac de obicei, sint prima care imi (isi) face urarea :D

7 comentarii:

Oana spunea...

La multi ani ``Frunzareala`` ! Sa postezi mai des, sa scrii la fel de inteligent si sa imparti frunze pentru toata lumea! :D

p.s. Uei astia cu netu`, hai mai repede ca nu pot sa tratez cu neamurile din strainate pentru vizita pe care vreau sa le-o fac! :))

Unknown spunea...

sa fii ca bradu blogule! sau tre sa cada frunzele ca sa postezi? nu conteaza...sa fii ca bradu....indiferent de-ti cad sau nu frunzele, sa fie nemuritoare!

Ether spunea...

Sa-ti traiasca si sa-ti creasca mare... sau lung :-??

bompa spunea...

Nah...yo ma gandeam sa mai astept vreo zece ani pentru asta... da' fie:
"Multz ani!" :D

Anonim spunea...

Eu nu am avut Internet tot din cauza UPC asa ca vad de abia acum mesajul... La Multi Ani!

Sim Filip spunea...

Vaaaaaai, ce mirata sint, acum la nspe zile dupa ziua lui Frunzareala, va multumesc! Am multumit si celor de la M-Bit care m-au sunat azi.

Anonim spunea...

Poate te-au sunat sa-i spuna Blogului (cu majuscula, da? :) "La multi ani!, dar cum stapana e agresiva (verbal) s-au rezumat la "ne cerem scuze". :)