29 aprilie 2008

A little bit of this, a little bit of that

Am revenit. Cu ginduri noi pe care am de gind sa le transform in obisnuinte. Astfel, una dintre proaspetele mele cugetari care se va preschimba in datina este despre inchiderea telefonului si limitarea accesului la Internet pe timp de vacanta. Chiar daca asta inseamna sa scriu mai tirziu sau deloc despre minunatele intimplari de Paste, de Craciun, de inundatie in casa, cistig al vreunui premiu important sau alte asemenea breaking-news-uri. Si chiar daca ploua. In urmatoarele vacante, care si cind or mai fi si ele, voi inchide pravalia si voi anunta sa nu zica lumea ca nu vreau sa raspund la telefon sau ca "nu mai scrii si tu pe blog" cum mi-a reprosat Oana :D

Acum ca am dat un Enter mi-a pierit cheful de scris pentru ca aveam de gind sa scriu niste rautati si tocmai mi-am adus aminte ce mi s-a spus cu cea mai mare dragoste si blindete in Noaptea de Inviere: "Ingroapa omul vechi din tine si lasa-l pe cel bun sa vina!". Si ma gandesc ca ar fi cazul sa mai si respect chestiile intelepte care mi se zic, nu doar sa am o reactie de tipul "mda, ce tare suna!", dar sa uit cu prima ocazie. Ne revedem pe la o joi. Am auzit ca atunci isi termina soarele concediul :)

3 comentarii:

Oana spunea...

Cand am citit titlul ma gandeam ca o sa enumeri multele chestii pe care le-ai mancat acasa! :))
PI.ES. Daca o sa faci lucruri dashtepte in timpul in care NU o sa scrii pe blog, accept! :D

Ether spunea...

Ce scuze mai gasesc oamenii astia uneori :p. Si eu care vroiam sa te sun in legatura cu proiectul...

Sim Filip spunea...

Oana, daca as fi enumerat tot ce am mancat acasa... heheeeeee cate bunatati :))
Silvia. de-as putea eu sa gasesc scuze. Niciodata nu-mi iese :(