19 martie 2008

Spovedanie 2.0

Imi propusesem eu asa sa nu mai scriu pana la ziua blogului meu care va implini un an (care stie cand e fara sa se uite in arhiva primeste ceva de valoare de la mine :D). Imi pare rau in fata promisiunii mele, dar vorba aia, e post si trebuie sa te abtii de la cele rele cum ar fi judecatul altora. No, acuma ziceti si voi, cum sa nu comentezi cand gasesti pe usa ferecata a bisericii un afis care zice "Pentru detalii despre spovedanie consultati site-ul nostru"? Era sa mai scriu "In numele Tatalui, al Fiului si al Sfantului Server. Amin", dar ma abtin :D Iertate sa-mi fie intepaturile!

7 comentarii:

Ana Mocanu spunea...

Ma gandesc sa le sugerezi sa ne dea adresa de mess. Si ii lasam duhovnicului un offline.

Ether spunea...

Eram sigura ca aici o sa se ajunga inca de cind a fost lansat Jurassic Park-ul. Si apropo, de unde stii ca ne uitam in arhiva sau nu? E cu juramint sau cum :D?

Anonim spunea...

Pai auzisem de anu trecut ca deja incepuse sa se practice spovedania pe mess. Oare au cont si pe Haifaiv? Sau parca vezi acusi ca apar bloguri anonime cu cele mai ciudate chestii auzite la spovedanie! :D

Hai ca nu mai e mult pina pe 31! :p

Anonim spunea...

Dar ai intrat pe site? Poate e vreun ghid de spovedanie, cu intrebari si raspunsuri standard, pentru a veni in ajutorul celor care vin pentru prima data... Poate au si melodii downloadabile sau podcasturi cu slujbe. Eu sunt curioasa. Astept sa pui link. :)

Oana spunea...

si pentru o mai buna comunicare virtuala propun sa se utilizeze webcam-ul! :D
p.s. Sa imi fie cu iertare!

Sim Filip spunea...

Pentru toate intrebarile sau sugestiile legate de noua era a religiozitatii: nu mai intru in detalii, am promis sa fiu mai putin critica :D
Pentru problemele legate de premiul valoros legat de data nasterii: simt cand cineva minte :D

Anonim spunea...

nu am comentarii sint incintata de tine