5 martie 2008

Home Cinema

Ieri a fost o zi istorica pentru mine. Ieri e posibil sa fi invins sindromul "ultimul moment". Dar asta este mai putin relevant, important este ca am facut o semilista cu filmele vazute in ultima luna. Care este ea, de la ultimul vazut:

1. Mr. Magorium's Wonder Emporium - din categoria "film pentru toata familia", Dustin Hoffman amuzant, Natalie Portman asa si asa.

2. Atonement (a doua oara, prima oara vazut in decembrie) - imagini ubercool, nu mi-a placut finalul, dar n-am nimic cu Keira Knightley.

3. Juno (a treia oara, prima oara la inceputul lui februarie) - :)) :)) si :)) pariasem pe el la Oscar. And he diiiiiiid. A, bineinteles, am tot soundtrack-ul.

4. Charlie Wilson's War - bun, Tom Hanks foarte bun, Julia Roberts cool (desi insarcinata in luna a treia la inceputul filmului) si Philip Seymour Hoffman super. De retinut: "Excuse me, what the fuck?!"

5. In the Valley of Elah - nu m-a impresionat, mi-a placut finalul.

6. There will be blood - e prin capul listei, protagonist excelent jucat. De asemenea pariat la Oscar, de asemenea castigat.

7. No country for old men - ok, deci pe mine m-a infricosat si am ramas cu o intrebare: de ce a murit personajul lui Woody Harrelson asa de repede?

8. Michael Clayton - din realitatea imediata cum s-ar spune. Mi-a placut, e bine realizat.

9. Lord of the Rings (toate intr-o zi, DVD extended) - cam tarziu, ce-i drept. Dar am invatat repede replicile faimoase :D Mi-a placut foarte mult.

10. Elizabeth: The Golden Age - "Woman. Warrior. Queen", "I, too, can command the wind, sir! I have a hurricane in me that will strip Spain bare when you dare to try me!" Am fost de-a dreptul impresionata. Am un nou idol :D

11. Babel (a doua oara) - m-a enervat. Nu filmul, adevarul din el. Nu m-am asteptat sa fie alea "legaturile".

12. Silk - romantios, un pic cam prea, dar a avut o idee fainuta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Personajul lui Woody Harrelson a murit rapid pentru ca tocmai castigase un casting pentru alt rol mai important si nu mai avea timp si de asta. Vorbesc in necunostinta de cauza, don't mind me. :)

bompa spunea...

O, da, Juno! Am avut doua saptamani de fredonat "you're a part time lover and a full time friend". Soundtrack-ul nu-l am :( E pe date?:D

Sim Filip spunea...

@ Anca: Plecare sa fie, dar sa stiu si eu care e urmatorul film. He is one of the favourites :D

@ Adina: Mie imi place "I am a vampire, I am a vampire, I've lost my friends again." Ti-am dat deja :D

Oana spunea...

usor usor devin cinefila. meritul il au colegii de apartament care se sacrifica si se uita de cate doua ori la acelasi film, doar de dragul...prajiturilor! :))

Anonim spunea...

uite de-asta mi-a placut mie in facultate: in sesiune ne uitam si la cite 3 filme pe zi. acu' nu mai am timp decit de 3-4 pe luna. si asta cind ma rasfat... :(