24 februarie 2008

"Tinuta umila a splendorii"



Azi s-a terminat Librex. N-am castigat nimic, n-am participat la tombola, dar am cumparat. Dintre toate cartile de acolo cel mai mult mi-au placut fotografiile. Ale lui Razvan Voiculescu. Iaca am aflat si eu cine e, noroc cu cunoscatorii de pe langa mine care l-au identificat din prima ca eu oricum n-am fost in stare sa ma uit pe spatele fotografiilor de anul trecut de cand mi-am cumparat cateva sa vad cine e autorul.

PS: Simt ca nu mai sint asa jemanfisista. Nu-i bine.

6 comentarii:

Unknown spunea...

sa lasam fotografiile sa vorbeasca...

Oana spunea...

tu ai avut noroc de cunoscatorii de pe langa tine, iar eu de blogu` tau ca sa aflu de Razvan Voiculescu! meriti partea mea de ciocolata de casa! :D

Ether spunea...

Uite, spre deosebire de tine, is peste limita bunului simt de jemanfisista. Iar n-am fost la tirgul de carte desi pentru licenta citesc inca din cartentelul de acu' doi ani... ala cu desenele din timpul cursurilor. Somebody kill me :(.

Sim Filip spunea...

@ andreuca: da, good point.
@ oana: care cciocolata bre? ca-i gata toata :D
@ silvia: ohooo, eu citesc inca de pe garduri. zic sa facem schimb de informatii :))

Anonim spunea...

Eu n-am stiu de Librex, dar de fapt nu m-am dus pentru c-am citit eu pe un alt blog ca a fost dezamagitor de prost organizat anul asta... si de asta nu m-am dus. Nu pentru ca n-as fi fost informata. Astept sa vad ce a cumparat Simona (in afara de poze cu drepturi de autor). :)

Sim Filip spunea...

Deci e al treilea an in care merg, dar tot noroc de reclamele tipatoare de pe strada am aflat ca e acum ca de retinut n-am retinut ca e in perioada asta. Dezamagitor nu as putea zice. Standurile au fost ingramadite, ce-i drept, reduceri n-au fost senzationale, dar tot mai bine decat daca as fi luat din magazin :D