27 februarie 2008

Ceai cu mine?

Acuma eu nu vreau sa zic ca sint mare cunoscatoare de ceaiuri ca daca eram nu mai cautam ce inseamna Rooibos, dar nici n-as scrie despre ceaiuri daca n-as sti care-i treaba cu ele sau nu m-as documenta inainte cum a facut domnisoara. Las la o parte faptul ca Rooibos este ceai din Africa si nu din Olanda, dar ma intreb cum poate sa provina el din limba olandeza. Cum ar fi daca as spune ca branza de burduf provine din romana?

Deci imi plac ceaiurile si momentan beau (pe rand, nu toate odata): African Star, Spicy Orange si proaspatul primit cadou Caramelino.

5 comentarii:

Oana spunea...

ceai cu tine oricand! nu de alta, dar inca nu am am gustat Caramelino :D

Ether spunea...

Dar vai, nu ati incercat niciodata ceiul Jamaika cu ghirlande hawaiene?!! Acum n-am nici o treaba cu ceiurile, imi plac in masura in care nu am apa minerla la indemina, dar de ce as bea o licoare cu aroma de echinacea, pimpinella anison sau pintenoga cind nici macar nu stiu din ce-i facuta fiertura? Ati auzit de vreun caz de otravire cu ceai :D?

Unknown spunea...

sa ma servesti si pe mine odata....poate ma las de cafea...:-j

Anonim spunea...

Hey, Caramelino's on top! Hurray! :)
Sper sa nu ti se faca niciodata rau de la ceai sau sa-ti descoperi vreo alergie in urma testarii de "fierturi" cum zice Silvia. :) In rest, spor la baut, cum ar veni.

Sim Filip spunea...

Oana, cu tine beau ca tu oricum bei zilnic :)) Andreuca, nush ce sa zic, poate in alta viata :D
SIlvia, cred ca te poti otravi cu ceai. Daca il faci din plante otravitoare ;)) Dar Jamaika ala pare inofensiv.
@ Anca: Ii bun, bun, bun!