3 iulie 2007

We coomeeee oneeee!

Da, da, stiu ca e redundant, ca Sister Bliss si-a strans de mult clapele, ca Maxi Jazz a ajuns deja acasa si ca s-a terminat si curatenia si s-au strans si scenele, da' trenul meu abia acum s-a intors acasa. A fost incredibil si nu ma intereseaza ca nu spun nimic nou si original. Noi am sarit si am batut din palme tot timpul si-am ascultat Faithless altfel decat la casti. Ne-am ales cu febra musculara, dar si cu albumele Yonderboi pe care nu il stiam si rau am mai facut. Hooverphonic were ubercool too, au cantat de 10, pe Suie Paparude nu prea i-am ascultat ca abia ajunsesem :D


A fost macel, nu-i asa Giurgia? ;) De eram si noi jurnalisti cu acreditari...

4 comentarii:

Unknown spunea...

we sure do....
a fost sublim :)

Sim Filip spunea...

mai mult de atat. vive le romexpo!

Anonim spunea...

Yuhuu! Foarte tare! We Come One!!! And left three!!! :D

Sim Filip spunea...

:)), we were 3 de la inceput mai. chiar mai multi daca punem pe toti care erau acolo.