15 martie 2011

De mers la RIUF

Nu am mîncat mic dejun azi, merit o prăjitură azi şi-i gata ziua de azi.

La finalul lui azi aş vrea să vă rog să mergeţi la RIUF pe 17 martie. Pentru că şi eu aş merge (de fapt, cred că am să merg chiar) şi îmi tot spun de mai multe zile că-l voi populariza pentru că îmi place despre el.

Eu n-am studiat în străinătate (încă!), pînă anul trecut nici n-am vrut (nu vreţi să ştiţi cîtă încredere şi speranţă am investit în sistemul nostru de învăţămînt), dar cred de ceva timp că o astfel de experienţă e la fel de necesară în viaţa românului ca dezintoxicarea de primăvară.

RIUF (Romanian International University Fair, fie) e excelent ca punct de plecare. Nu e chiar aşa uşor să ajungi să înveţi afară, uneori asta înseamnă multă documentare, multe acte, multe diverse. O vizită la tîrgul ăsta vă luminează şi vă ajută să vă descurcaţi mai bine (expozanţii sînt pregătiţi cu de toate, consultanţi sînt şi dintr-ăia, Spot Admissions etc.).

Ideea e că eu vă zic să mergeţi, voi vă duceţi şi acolo se întîmplă the magic. La Hotel Unirea, între 10 şi 18. Joi, poimîine.

Niciun comentariu: