26 februarie 2011

Leapşă

După ani-lumină, leapşa de la Silvia is completed. A doua că cealaltă despre care zice ea că e neonorată nu ştiu pe unde s-a pierdut :D Nu ştiu cui s-o dau mai departe, nu mai ştiu cum e cu leapşa, e grea, oricum.


SUNT
Gemeni. Un eu, doi eu, distracţie!
VREA să mănînc o panna cotta.
PĂSTREZ multe porcării despre care cred că o să fie amintiri pentru totdeauna pînă în ziua cînd le arunc fără milă.
MI-AȘ FI DORIT să fi studiat Politehnica, what about that?
NU ÎMI PLACE să se insiste. În nici un fel.
TEM de pisici.
ÎMI PARE RĂU că nu m-am născut în anii '60-'70.
ÎMI PLACE să încerc tot felul de reţete. De mîncare, sigur.
NU SUNT de treabă cînd mi-e foarte, foarte somn.
DANSEZ rar.
CÎNT foarte prost, dar insist.
NICIODATĂ să nu spui niciodată, ah, clişeele!
RAR ocolesc dulciurile.
PLÎNG la unele episoade din Grey's Anatomy, I said it.
SUNT CONFUZĂ dimineaţa, uneori, cînd nu ştiu exact ce an sau lună este. Dorm foarte profund, visez SF.
AM NEVOIE de o casă cu multă lumină.
AR FI TREBUIT să beau o cafea azi.
AŞ PUTEA să dorm oricum, şi-n picioare.

3 comentarii:

Ether spunea...

La Grey (vezi, am scis cu "e") recunosc că m-am mai smiorcăit şi eu. Cît despre vise, te invidiez. Aş vrea şi eu unele SF dar în schimb am parte numai de alea gen horror.

Sim Filip spunea...

Cred că e din cauza lui Stephen King :D

Ether spunea...

Ah, citesc şi SFla greu, dar se pare că numai horrorul se prinde de mine. O fi vreun semn!?