19 octombrie 2010

Nu se poate aşa ceva

I'm not an anti-denti, ok? Îmi place la dentist, nu mi-a fost niciodată frică, am mers mereu la timp, it's cool to have a cool smile, I know. Am fost şi azi, am o mică problemă, no biggie, n-am zis nici pîs cînd mi-a fost scos un ştift, freze, bzzzz-uri, chestii. Dentista mea e tare. Daaaaar!!! Să-mi interzică mie să mănînc jeleuri şi caramele pînă luni cînd sînt programată pentru o gingivectomie şi apoi nu ştiu cîte zile pînă se tratează, mi se pare deja prea mult. What's going on over here m'am?

7 comentarii:

Anonim spunea...

Daaaa, ti-am zis eu ca dentistii nu-s simpatici. Tu nu si nu... Cand totul e bine gasesc ei o metoda sa te calce pe sweet-tooth-ul tau. :D Lasa, o sa fie toata lumea intelegatoare daca ai sa fii mai itchy zilele astea. E ca si cum te-ai lasa de tigari, nu? :D

a_dina spunea...

Bai lasa, o fi avand si femeia probleme... S-o mai intrebi luni cum sta treaba, sa vezi, o sa revina la normal...

Sim Filip spunea...

@Anca: sînt simpatici, fie, să zicem. Dar fără caramele? Greu...
@Adina: ce probleme? Fresh and happy bride e, she's just messing around with me :D

a_dina spunea...

Really? Pai daca-i asa ureaza-i o casa de piatra si din partea mea :D Dar numai daca scurteaza perioada de post :) A, btw, cum ai mancat tu bunatati la petrecerea AltIasi cu interdictiile astea la dulce?

ideea spunea...

gingivectomie?!? suna scary :(

ideea spunea...

gingivectomie?!? suna scary :(

Anonim spunea...

Si dentistii citeste bloguri Sim... ;)