27 iulie 2009

Veşti bune! Oana are blog

Acum că a adunat şi ea vreo trei însemnări, să ne facem şi noi că sîntem gazde bune şi s-o primim pe Oana cum se cuvine printre bloggeri (nu că eu aş şti cine-s ăştia, eu n-am blog :D). Ia şi scrie acolo să nu se vadă că eu nu scriu.

O găsiţi în lista mea pe penultima, dar nu cea din urmă poziţie (scuze, aşa e cu regulile astea democratice şi alfabetice din grădina mea). Bănuiesc că trebuie să mă orientez spre maică-mea de-acu' să-şi facă şi ea blog şi-o să fim o familie mare şi fericită. Asta dacă nu cumva îl apucă şi pe Fil, să vezi atunci distracţie!

3 comentarii:

Oana spunea...

M-am emotionat pana la lacrimi! :)) Iti multumesc!

Oana spunea...

p.s. Suntem deja o familie mare si fericita! Tu unde traiesti?:))

Sim Filip spunea...

Welcome! :D