28 decembrie 2008

Totusi care sint cele 12 zile de Craciun?

A patra zi de Craciun nu se arata prea senina. Am pandit cerul de dimineata prin geamuri, dar n-am reusit sa vad mai nimic, asa de inghetate erau ferestrele. Acum s-a dus gheata, bineinteles intre geamuri, numai bine ca sa am si eu activitate de curatenie duminica, dar privelistea nu-i prea grozava. Fulgii sint cam ametiti si pare ca e geeeeer.

E o zi buna pentru filme si ceai in cana mea mare, mare, in forma de om de zapada, primita cado de Craciun de la schwester. Unul din multele cadouri, de altfel. :D Anul asta am avut cele mai multe sub brad, am avut cadouri chiar sub mai multi brazi ceea ce inseamna ca am fost cuminte. Sau macar simpatica.

Mi-am dorit liniste de sarbatori si am primit mai mult de atat inca din primele zile de vacanta. Grinch n-a rezistat :) Mai sint niste prajituri de terminat si un bilant de sfarsit de an de facut asa ca ne mai citim maine. Asta pentru ca de Craciun mi-am mai dorit si sa scriu mai mult si mai bine si presimt ca se va intampla si asta.

2 comentarii:

Oana spunea...

stiam eu ca nu poti sa fii Grinch! :D

Sim Filip spunea...

Multumesc! :P