7 august 2008

Customer is always right. Chiar?

(A young couple with an almost stereotypical southern accent enters the shop, browses around, and pick up some things, then go to the cash desk.)

Me: “Is that everything for you today?”

Woman: “We’re on our honeymoon…”

Me: “Okay… will you be paying with cash, debit, or credit?”

(The man throws some money on the counter, saying nothing.)

Me: “I’m sorry, we can’t take American money.”

Man:“WHY THE &@^# NOT? AMERICA IS THE GREATEST COUNTRY IN THE WORLD!”

Me: “Well, that might be the case, but this isn’t America.”

Woman: “What?”

Me: “This isn’t America. It’s Canada.”

Woman: “But that’s part of America, right?”

Me: “No.”

Man: “Oh, I get it. It must be Canada day. That’s when they pretend to be independent.”

Me: “Sir, we ARE independent. It’s a separate country. Different money, different government, different accents.”

Man: *winks to his wife* “Right…”


Inainte sa dau de site-ul asta, n-as fi crezut ca pot avea si ceilalti dreptate. Ceilalti fiind cei din spatele tejghelei, al biroului, cei despre care, de cele mai multe ori, avem de comentat ca isi fac treaba in cunoscutul spirit sictirit romanesc. Nu mi s-a intimplat sa intimpin probleme in Germania sau in Austria, hai, poate in Italia citeva :D si nu spun nici ca in tara am fost sufocata de oameni "care lucreaza cu oameni" idioti.

Inainte de Not Always Right, stiam de "Clientul nostru, Stapinul nostru", chestie care ma enerveaza pentru ca mie mi s-au intimplat multe din cauza vinzatoarelor, operatoarelor, casierelor, functionarelor etc. si care, pina in prezent, mi-au dovedit ca m-a enervat pe buna dreptate pentru ca nu se adevereste niciodata.

Stiu sa apreciez si chiar ma bucur cind cineva se poarta nu frumos, ci asa cum trebuie si este platit s-o faca si aveam pina acum impresia ca toti oamenii sint recunoscatori celor care isi fac meseria bine. Dar am citit pe site-ul asta atitea lucruri de necrezut incit nu stiu de cine sa imi fie mila: de saracii angajati care au parte de asemenea intimplari sau de idioti ca sint pur si simplu idioti?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Never underestimate the power/intelligence of the seller. Si da, cu una sau mai multe casierite am avut cu totii probleme la un moment dat :)

Sim Filip spunea...

Inteligenta nu le-am subestimat-o niciodata, rareori, poate :D Felul in care si-o folosesc, da. Am invatat acum de la o prietena care lucreaza in Grecia ca poti face ceva daca te enerveaza clientii: le poti scuipa in mincare. De aia eu ma cert doar cu cele de la UPC ;))