4 iulie 2008

Experimente cu fursecuri


Deci exista un tip in Romania care face vraji ca Chocolate Chip Cookies, Oatmeal Raisin Cookies, Muffins de ciocolata cu marzipan si nougat sau Chunky Peanut Butter Cookies acasa la el, din igrediente proaspete, care suna si arata delicios si pe care le ofera gratuit?
Eu cred ca omul asta isi bate joc de saracii sugarholics and cookie lovers care NU sint din Bucuresti si care ar vrea si ei sa manance asemenea fursecuri :(( I don't care there free, I just want them too. Cum facem? :D

PS: Una dintre cele mai faine initiative de care am auzit in ultima vreme :)

6 comentarii:

Anonim spunea...

Am aflat de omul asta saptamana trecuta si mi s-a parut super-faina initiativa (chiar daca nu e si pentru "provincie" deocamdata). Ce e mai ciudat e modul in care se impaca personalitatea lui care lucreaza in lumea reala in media cu cea care se vrea bucatar. :)

Sim Filip spunea...

Imi place ca ai spus "deocamdata" ;))Eu il urmaresc cam de cand a inceput, ii stiu retele si am zis ca nu se mai poate, fac cumva sa auda si strigatul meu disperat din Iasi :D
Nici eu nu m-am prins exact cum se impaca personalitatile, da' daca fursecurile is bune...

Unknown spunea...

wow wow eu de ce nu stiu nimic de asta? helloooo

Ether spunea...

Can you trust a cookie with a name like that :)?

Oana spunea...

noi cand luam? :D

Sim Filip spunea...

andreuca, ai face bine sa comanzi deja, omul e plin de oferte :D

silvia, care nume, ala cu oatmeal cumva? :))

oana: cand ne mutam in bucuresti :-j