15 decembrie 2007

Leapsa, din nou

Cum spuneam si intr-un comentariu, cam multe lepse dom'le, cam multe :D Asta de acum, cu mandrie de la Anca este despre topul 3 personal al filmelor preferate in functie de coloana sonora.
Asaaaa, aici mai merge, cred ma pot hotari mai usor. Deci:

  1. Pe locuuul unuuuuuu The Pianist. Da, va multumesc, excelent film!
  2. Pe locuuuul dooooiii The Hours.
  3. Pe locuuul treeeiiii, cu riscul de a repeta pe altii, Broken Flowers.
Bineinteles ca ar mai fi, dar nu mai am medalii. Cu ocazia acestui top mi-am adus aminte si de filme care mi-au omorat urechile desi ele sint geniale, cum ar fi Noaptea generalilor.
Tot cu ocazia acestui top mi-am dat seama ca n-am cui sa dau lepsele mai departe, ca n-am ramificatii destule. Incerc asa: Scrisisme, din nou si Catalin Larion.
A, inca o realizare: ar trebui sa fac o eticheta "auzit".

6 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar ma gandeam daca ar exista oameni care sa puna intr-un top de asta filme ca "Saw" sau orice alt horror. :) Si ma gandeam ca ar merge o leapsa si cu filme seriale cu coloana sonora faina (vezi Ally McBeal), dar ma abtin. Momentan :)

Sim Filip spunea...

Noo more leapsa, pentru moment :)
Tin, insa, sa multumesc MIHAELEI BERNEAGA ca ne-a format pe noi toti, ca ne-a invatat sa scrie si ca ne-am inceput vietile cu ea. Noi si mai ales Catalin care a castigat datorita ei. Am zis!

Anonim spunea...

Tu nici n-ai voie sa vorbesti tu! Ca tu nu ai "inceput" cu ea, ci cu Savitescu, deci nu, da?! Privilegiati si primitori de premii sunt doar cei carora le-a "inverzit" ea stirile din anul I. :)

Ether spunea...

La cit de verde era dosarul meu, cred ca nu mai trebuia sa fiu in tara pina acum. Insa cum doar unii invata din greseli, eu imi pun/las sperantele in Loteria Vizelor :D.

Sim Filip spunea...

:)) si :))

Catalin Larion spunea...

Nush daca am inteles bine ideea, dar daca tre sa scriu top 3 preferate movies, uite la ce ma gandesc in momentul asta:
1. Fight club
2. Schindler's list
3. 7even