9 noiembrie 2007

"Bloggers, the new heralds of free expression"

Acu' 20 de minute
In timp ce pe posturile romanesti orice era mai important numai starea de urgenta si violenta din Pakistan nu, CNN cita bloguri si bloggeri care dezbateau aprig subiectul cat reporterii speciali probabil ca inca isi pregateau microfoanele sa intre in emisie. Bloggerii astia, ntz, ntz!
A, si ce auzeam anul trecut pe la scoala, de la unii colegi, de la unii profesori? "Ce prostie mai e si asta, blogul? N-o sa tina mult." Permiteti sa rad!

4 comentarii:

Unknown spunea...

oare ar trebui sa imi fac si eu blog?

Anonim spunea...

"In Romania subiectele cu adevarat importante apar prima data in ziare!" (tot pe la jurnalistica auzit)

Ether spunea...

depinde de viteza cu care-i inzestrat omul... sh de locul unde se petrece subiectul ala important. daca-i sub balconu'meu, pe cit pariu ca-l bat pe cip?

Sim Filip spunea...

:)) who is cip? si da, sigur o sa fii prima, mai ales la viteza cu care scrii pe blog. Deci da, Silvia? :D
@Andreuca Fa blog, cu viata politehnistului de Bucuresti.
@Anca =)) Da, da, imi aduc aminte.Dar cate nu am auzit noi pe la jurnalistica.