18 octombrie 2007

Ileana Lazariuc se desparte de Ion Ion din cauza lui Mutu care si-a luat mobil nou de Craciun

1. Reading Silmarillion by J.R.R. Tolkien is quite relaxing, quite plottering, quite awesome and oh, so cool. A few rows every day and you'll dream of Iluvatar's Kids, magic, mistery and funny elves every night :).

2. "Cartile astea au preturi prohibitive!" Da, chiar asa, de ce toate cartile pe care vrei (da' numai alea pe care le vrei) sa ti le cumperi is mai mult de 35 ron? (impresia de azi, din Diverta, cand am constatat ca o sa mor fara sa citesc o gramada de carti din cauza de pret exagerat).

3. Is confuza si socata, dar cel mai mult socata! La Bamboo erau reni in geam, globuri la intrarea in magazin si caciuli de Mos Craciun pe rafturi. Ii octombrie, nu? Adica octombrie, inca se mai face zacusca, nu-i inca vremea de carnati, nu?

4. Acesta este un model de titlu Cassa Loco: nu are nici o legatura cu continutul articolului tau, dar iti asigura mult mai multi vizitatori, eventual si cititori din cauza cuvintelor cheie care e doar unul mai important si anume Ileana Lazariuc. Chestie probata si argumentata de cifre. Ce ziceam, ca am vazut numai carti scumpe in Diverta? Da, da, "Sexul vinde" de cineva era una dintre ele.

Va multumesc!

5 comentarii:

Unknown spunea...

1. vreau si eu cartea
2. sunt perfect de acord
3. n-am avut treaba la bamboo
4. la diverta am fost in schim si am vazut si eu ceva carti pe care nu mi le permit dar as vrea sa le citesc si am vazut si "sexul vinde" pe care nu stiu daca vreau sa o citesc

Sim Filip spunea...

:)) imi place ca n-ai avut treaba la bamboo. da' titlul ti-a placut? :D

firas spunea...

fa ceva cu poza asta a ta...schimb-o...my precioussss

Unknown spunea...

:)) da. it made me say "what?!" (a se citi wtf)

Sim Filip spunea...

Liebe brudar, nu se cheama poza, se cheama artwork. De concept ai auzit? :D Aia n-o schimb neam, e ca o sigla. Peste vreo 5 ani (poate!), daca ma vor gandi la vreo rebranduire, o s-o mai stilizez oleaca. A, si de ce te-ai gandit abia acum sa zici s-o schimb daca blogul e de cateva luni? ;))
PS: it'l all in the leaves. Muah!